Ćwiczenia relaksacyjne dla dorosłych

5
Ćwiczenia relaksacyjne dla dorosłych

Wszyscy, którzy pracują dużo, mają szybkie tempo życia, narażeni są stres i presję otoczenia powinni stosować ćwiczenia relaksacyjne.

Czy jazda na rolkach to dobry sposób na odchudzanie?

Ćwiczenia relaksacyjne krok po kroku

Ćwiczenia relaksacyjne są znakomitą formą wyciszenia organizmu. Wystarczy jedynie:

 wygospodarować trochę wolego czasu
 znaleźć spokojne miejsce do ćwiczeń
 skoncentrować na wykonywaniu wdechów i wydechów powietrza
 zadbać o powtarzalność ćwiczeń

Rodzaje ćwiczeń relaksacyjnych

Oto proste ćwiczenia relaksacyjne, które w prosty sposób regenerują siły i dają zastrzyk energii:

 rozciąganie (leżąc na łóżku lub na podłodze wyprostować ręce unieść nad głowę aż do momentu odczuwania rozciągania mięśni (10 powtórzeń)
 rozluźnianie mięśni karku oraz szyi ( odchylić lekko głowę do tyłu i wykonać ruchy szyi w kształt ósemki (10 powtórzeń w jedną i w drugą stronę)
 wizualizacja ( wyobrażanie sobie przyjemnych miejsc i sytuacji

Pamiętaj, krótki relaks przy muzyce wprowadza dobry nastrój.