Turbo spalanie – ćwicz i chudnij!

112
Turbo spalanie - ćwicz i chudnij!

Tzw. turbo spalanie to trening dla wymagających osób, chcących w krótkim czasie podkręcić metabolizm swojego ciała i spalić duże ilości tkanki tłuszczowej. Co należy wiedzieć o turbo spalaniu? Dla kogo jest niewskazany ten rodzaj treningu? Zapraszamy do lektury!

Na czym polega turbo spalanie?

Turbospalanie to jeden z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych zestawów ćwiczeń, zwłaszcza przez polskie kobiety. Trening jest bardzo wymagający, ale daje rewelacyjne efekty! Sekretem tej metody jest ćwiczenie w tzw. interwałach. Interwały, to krótkie, intensywne wysiłki, które wskutek długu tlenowego pozwalają spalać tkankę tłuszczową jeszcze długo po zakończeniu ćwiczeń. Na turbo spalanie składa się 9 rund, których trakcie ćwiczy się praktycznie bez przerwy przez 45 minut.

Turbo spalanie – 9 rund dla Twojego ciała!

Każda runda, która składa się na turbo spalanie, trwa 20 sekund i jest powtarzana 4 razy. W trakcie przerw pomiędzy ćwiczeniami powinno się wykonywać marsz. Pierwsze spotkanie z tą metodą treningową nie należy do łatwych, ale nie warto się zniechęcać na start. Z każdym treningiem będzie coraz łatwiej, wystarczy odrobina samozaparcia, by osiągnąć znakomity efekt końcowy i bezcenne korzyści!

Jakie są zalety turbo spalania? Co jest potrzebne, by zacząć ćwiczyć?

Turbo spalanie to urozmaicony trening, który angażuje praktycznie wszystkie partie ciała do intensywnej pracy. Ćwiczenia są dynamiczne, wzmacniają mięśnie, rzeźbią ciało i przyspieszają spalanie tkanki tłuszczowej. Trening jest doskonały do ćwiczeń w domowym zaciszu, a jedyne, co jest potrzebne, by zacząć przygodę z tą metodą, to mata do ćwiczeń, wygodny strój oraz buty o nieślizgających się podeszwach.

Jakie są przeciwwskazania do ćwiczeń?

Trening turbo spalanie jest treningiem trudnym i intensywnym i nie jest zalecany dla osób borykających się z urazami stawów lub kolan. Turbo spalanie nie jest polecane dla osób z dużą nadwagą oraz podatnych na kontuzje, ponieważ mocno obciąża cały organizm. Na metodę tę warto się zdecydować, gdy jest się pewnym swojej kondycji i wyjątkowo wytrwałym w sportowych postanowieniach. Na początek można wykonywać program ćwiczeń około 3 razy w tygodniu, natomiast w bardziej zaawansowanej i ekstremalnej opcji, ćwiczenia przeprowadza się nawet codziennie! Jeśli nie masz problemów ze zdrowiem, jesteś wysportowana i lubisz wyzwania, to metoda stworzona dla Ciebie!